Elifbeyza iki arkadaşım var ikisi de 40.hafta bittikten sonra sezaryene alındı. 1.si akşam 7 gibi çay koymuş tam oturdum bi ıslaklık hissettim dedi, banyoya gidince suyu boşalmış.Allahtan duşakabine yetişmiş sonra vücudunu hızlıca yıkamış hastaneye gitmişti, sancı çıkmayınca doktor suni verelim dedi o da kabul etmedi gece 2ye kadar beklediler baktı olmuyor sezaryene aldılar. Diğer arkadaşım da normal kontrole gidiyor 40 bitince, bakıyorlar ne sancı var ne su geliyor ne nişan, doktor demişki bebeğin zaten 4 kg üstünde artık normal yapamazsın beklemeyeyim alalım artık hareketi kısıtlanmış, o da öyle kabul etti. İkisi de erkek.