18 haftalığım daha önceki günlerde çok daha belirgin yaşadığım karın şişliği göğüs hassasiyeti bugün gitti 2. Trimester olduğu için mi rahata bağladım yoksa bi sıkıntı mı var anlam veremedim kendimi eskiye göre daha dinç zinde ve hafif hissediyorum ağrısız sızısız(sıfır göğüs ağrısı) bu da beni düşündürdü fikri olan 🤔