MelH Sultann1603 benimki riskli zaten bu üçüncü gebeliğim ilk ikisini kaybetmiştik en baştan sezeryan olacağı belliydi tabiii aniden normal doğumla gitmezsem 😂
merve-shnbs Zelsonr söylenince üzülüyorum ama çok yoruldum valla artık 🤦♀️ Zorunlu sezeryan olacağım bebeğim makat geliş artık doktora alın diye yalvarmayı düşünüyorum
Zelsonr merve-shnbs Üzülme canım. Bir bakmışsın bebişin kucağında. Hmm anladım inşallah çok pozitif bir doğumun olur. Merak etme sabır inşallah bugünler de geçer💙💙💙