MelH Sultann1603 benimki riskli zaten bu üçüncü gebeliğim ilk ikisini kaybetmiştik en baştan sezeryan olacağı belliydi tabiii aniden normal doğumla gitmezsem 😂
Kara1833 Ssoooonn 39 allahın izniyle rabbim hepimize sağ salim yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin 🤲🤲🤲🤲🤲💙💙
Saadet_ckmn Sultann1603 valla korkmuyorum desem yalan olur, 2. Doğumlar ilkine göre kolay olur derler tek tesellim bu şuan 🤦♀️😂
Sultann1603 Zeynep9120 bende nasl doğacak kime bezicek diye düşünüp duruym son zamanlar dha çok düsnrm geçmez heralde zaman😅
Gulsahhamsi Son 30 gün kalaya kadar cok hızlı geçiyor 30 dan sonrası günler geçmek bilmiyor çok şükür son 7 🙏🏻🥰
merve-shnbs Son 15 ama bana sorarsanız 1 sene zaman geçmiyor davul gibi oldum şişmenin en üst seviyesini yaşıyorum artık iğne dokundursanız patlayacağım