Cnndygu anestol agrı kesici olduğu icin cok rahatlatıyor doktorunuza danısırsınız. İns sifa olur. Ben38+6yım dogum heran olabilir dedi doktorum ve kac gündür birseyim yokken bugun bianda basladı dogum arifesi diye iyice korkuyorum ins bu dertten muzdarip bütün gebeler sifa bulur. Dediginiz gibi inanılmaz bir acı 😫