DnzDrn Merhaba beta değerlerim böyle. Regl tarihim 3 Ağustostu.Kese için doktora ne zaman gitsem daha sağlıklı olur ? 28 Ağustos - 30,68 30 Ağustos- 89,20 1 Eylül - 278,83 3 Eylül - 742,38
1911-sy DnzDrn canım hayırlı olsun öncelikle kese 5 haftada veya 6 haftada görünür herkesim değişiyor çünkü ben 5 haftada keseyi gördüm 6 haftada ise kalp atışını duydum
E-G-E DnzDrn canım bence 5. Haftanı bitir öyle git ben bugün gittim 5+3 olmasına rağmen karından görmedi doktor alttan baktı bar dedi bebek oluşmamış daha küçük dedi 2 hafta sonraya erteledik şuan
DnzDrn 1911-sy Çok teşekkür ederim. Haftaya gitsem 5,5 haftalık belki görme şansım olur. Karından mı yoksa vajinal ultrasonlamı gördünüz?
1911-sy DnzDrn karından gördü hemde benim ikizlerdi yanı ama kişiden kişiye değişiyor istersen biraz daha bekle
DnzDrn E-G-E Daha önce dış gebelik yaşadığım için geç kalmaktan korkuyorum 🥺 1 tüpüm alındı. Beta değerlerim düzgün artıyor bu sefer ama yinede dış gebelik olur mu bilemiyorum.
E-G-E DnzDrn bende gecirdim fakat yükselmedi düzenli en son 140 oldu sonra 109 a düştü gittim dış gebelik dediler korkma ama için rahatlayacak ise git bi baktır kese nerede diye yalnız değer 1500 altında bakma görünmüyor
E-G-E @Nagihanada canım merhaba nasılsın nasıl gidiyor gebeliğin gecen ay beraber sevinmiştik ama allah kısmet etmedi devamını şuan gebeyim 5+3 oldum 🤗
Nagihanada E-G-E yaa çok sevindim Allah sağlıklı gebelik nasip etsin bende 10+1 deyim bir problem yok şimdilik şükür 😊
E-G-E Nagihanada allahım sağlıkla ilerlrtsin inşallah sağol canım ben daha bebeği göremedim sadece kese göründü sen kaçıncı haftada gördün canm