elbir Bizimkiler çok istiyorlardı zaten ,çok sevindiler sağolsunlar.Kaynanam gün sayıp duruyor.Her gün arıyor ,bazen her gün arayip rahatsiz ediyormuş gibi düşünüyor bir gün bekliyor sonra arıyor.ama mutlaka arar,ne yaptığımızı ne yediğimizi içtiğimizi sorar.İyi niyetle arasa da bu sık aramalar beni yoruyor artık.Yine de çok severim ,Allah onlari başımızdan eksik etmesin.