Anne_N Kasıklarımda hassasiyet oluyor bazen. Çok bulantı da hissediyorum ara sıra. Göğüs uçlarjm çok acıyor dokunamıyorum. Karnım şiş sanırım gaz var. Kalp atışı için ayın 13 ü gideceğim. Sadece kese gördük.
Morningstar Ben 6+2 yim bebeği, keseyi gördük ama kalp için daha erken dedi 1 hafta sonra gel kalp atışınida duyarız dedi ama ben ayin 13 de gidicem iyice hersey belli olur o zamana 7+4 olacak
Ceysii01 7+0 İkizlere hamileyim 😊 5+2 de cok ama cok kücük kese vardi varla yok arasi karindan ultrasonla gordüm 6+4 de vajinal ultrasonla bebekleri gordum ve kalp atislarini dinledim