Bende de çıktı. İltihap ilacı verdi. Kullandım bol jol suic dedi. Ve bu enfeksiyon sancı yapıyor. Yani nst ye girdiğin zaman sancı çıkıyor. Ben 31 hafta 6 günlük iken gittim hastaneye tahlil verdim nst ye girdim. Sancı çıktı. Doktor enfeksiyon dan kaynaklı sancı çıkmış dedi. Yani bende hiç birşey hissetmedim. Ne enfeksiyon ne de sancı 😊