Yesimmm93 ben hafif adet sancısıyla gittim 3cm açılma olmuştu evdeki sancımla hastanedede suni sancıyla desteklediler 5saat boyunca 4cm açılma olsun diye sancı çektim 4cm olunca iğneyi yaptılar ondan sonra sancı çekmedim zaten epiduralden 45 dakika sonra falan da doğum gerçekleşti çok çabuk açıldı rahim iğneden sonra