HaticeKz Persembe günü kontrolum vardı adet tarihime göre 7haftalık ama ultrasonda 6 haftalık 4gün gösterdi, yolk sac ı gördük ama bebek görünmedi. Haftaya tekrar kontrolum var o zaman görürüz dedi doktorum ama yinede korkuyorum.. Normal mı sizce