Dunyabebek Normalde de dar giyinmeyip hep bi beden büyük giyiyordum 36+5 teyim sadece 2 tane elbise aldım hamilelik süresince 😂 onun dışında kendi kıyafetlerim hep oldu .. bol salaş giyinmenin ekmeğini çok yedim nerdeyse 8.5 ayda sadece iç çamaşırı olarak çok aldım birde evde giydiğim pijamalarımı geceliklerimi büyük beden aldım o kadar