guzelbebegimmmmm merhabalar ilk doğumum spinal sezeryan oldu normal doğum tecrübem yok ondan dolayı bu konuda birşey söylemem doğru olmaz.. Kendisine çok güvenirim gerekli olan şeyleri konuşuruz uzun süredir tanışık olmanın rahatlığı olabilir bizde , çekinmeniz çok normal ileriki muayenelerde konuşulması gereken önemli bir konu sizinki kendisinin anlayış göstereceğine eminim örneğin ben 3 hamilelik geçirdim vajinal muayene olmak istemediğimi belirtiyorum hiçbirzaman üstelemedi terslemedi bebekte daha detaylı görmesi gereken şeyler olurdu alttan bakılması lazım derdi ben istemiyorum dediğimde hep ılımlı yaklaştı okadar yoğunluğuna rağmen peki birkaç gün sonra gel ozaman bakarız diyordu kendisinin ters bir yaklaşımıyla karşılaşmadım hiç 24 haftadayım şuan, muayene günlerimi iple çekiyorum asla doğumdan korkmuyorum o güveni kendisinden alıyorum