Elvineymen Kızlar 29 haftalığım covid aşısı olacam biontec yan etkisi ne oldu biraz bilgi verir misiniz
Tugbadabak-1 Bende bugün 2. Doz oldum 1. Dozda hiç yan etki olmadı 2. Doz da bişi olmadı kol ağrısı falan çekmiyorum yarın ne olur bilemem tâbi
Merve_KOPUK Bende pazartesi günü aşımı oldm 1 gün sadece kolumda agri hissettim yukarı kaldirmak istediğimde onun dışında başka bi problem yasamadim cok şükür ama herkeste ayni tepkimeler olmayabilir