Gamzeerdi aç karnina yapilan bi test hastaneye gittiniginizde şeker yüklemesine başlamadan parmaktan kan şekerinizi ölçüp koldan kan veriyorsunuz sonra doktorunuzun size uygun görduğü mg da glikoz içiyorsunuz sonra tekrar 1 saat sonrasi kan veriyorsunuz ve 2 saat sonra tekrar kan veriyorsunuz ama bu aşamalarda kesinlikle aç olmaniz gerekiyor su bile tüketmemeniz gerek ve ictiğiniz glikozun tadi da kötü sayilmaz ama kötüye yakın 😄