Mucizemmmm34 çatlama olayını şimdi duydum burda o da mantıklı geldi 🙈 tam kontrol esnasında söylemiştim doktoruma ve o şişlik o an göbeğimin oradaydı. Ultrasonla doktor poposunu gösterdi bak tam orda diye. Öyle bir dayamıştı ki popoyu acıması normal dedim 😂 inşallah sebebi budur. 23. Haftadayım çok kilo almama rağmen daha çatlamamıştım 😂😂