Tugcedoruk Merhabalar ben 22+3 3 cm açıklıkla yatış yaptırıldım doğum başlıyor dendi dikiş zamanım geçmiş şuan 23+2 hafif sızıntı var bunu yaşayanlar varsa ne kadar durdurabıldiler doğumu lütfen yardımcı olun kafayı yıycem bu hafta bebek dogarsa yasayamaz diyolar
Demetimufuk Tugcedoruk dogumu ilacla durduruyorlar hastanede doktor takibinde kaliyorsun bir sure bende 20li haftalarimda sancimdan dolayi yattim ve dogumum 39+3te oldu ve hersey normaldi
KadersizMelek Tugcedoruk Allah yardımcın olsun inşallah canım Rabbim ikinizide korusun. Stres yapma bol bol dua et Allahın izniyle düzelir inşallah 🤲🏻🤲🏻Bu erken açıklığın sebebi neymiş nasıl belirtilerin oldu? Ay vallahi insan korkuyor ama Rabbim sizin yanınızda olsun inşallah 🤲🏻
Tugcedoruk KadersizMelek rahim duvarım inceymiş mutlaka kontrol ettirin bunu 20 haftadan sonra duvarı ince olanlarda bu sıkıntı oluyormus
Tugcedoruk Tugcedoruk Deryaerbil gecen cumartesi acıklık denildi durduruldu dunde sızıntı denildi onu durdurmaya calısıyolar
Nazzz1310 Tugcedoruk haftamnz çok geç değil aslında bende 22 haftalik Ken serkalaj oldum benimde doğum kanalına girmiş 3 cm açılmam vardı çok riskliydi ameliyat yaparlarsa suyum patlayabilirdi yapmazlarsa böylede bebek yaşamaz dendi açık serklaj yapıldı çok şükür şuan bı sıkıntımız yok 29 haftalık olduk bence iyi bı doktora görün ben burda okuyorum 24 25 haftalık olup serklaj olanlarda var
Tugcedoruk Nazzz1310 3 doktor ve hastane kese rahımde dikiş baslarsak patlatırız dıyorlar o yüzden sadece ilaç ve yatış ama ne kadar durabılır bılmıyorum
Nazzz1310 Tugcedoruk rabbim yardimcin olsun ilaçlarla falanda durdurabilirler ümidinizi hiç kesmeyin herşey Rabbimden
Tugcedoruk 22+3 acılma dediler bu gun başka biryere geldim 23+2 su sızmaya baslamış dediler dikiş için kesinlikke yapılamaz çok gecikmiş diyolar 3 hastane bu dikiş için geldiğimiz peki sadece ilaçlarla durduramazlarmı
Nazzz1310 Tugcedoruk Tugcedoruk Allah yardımcın olsun canm oncelikle ilaçlarla durduradabilirler ümidini kesme herşey allahdan ben unyede oturuyorum detaylı için Samsun’a özel bı doktora gittim o doktor ultrasyinda gördü açıklığı falan bebek gelio doğum şeyine girmiş dedi acik serkalj sabah dedi 7 bin TL fiyat verdi ama çok riskli suyun patlayabilir dedi biz kabul ettik cunki dogsada kaybedecekdik tamam dedik Samsun’da atasam Hastanesi’nde acil sabah dikişe aldılar ama doktor dilemesi ve tam tersi hiç kanamam yokken diktiği yerleri patlattığı için kanamam olmaya başladı ameliyattan çıktık yapamadık dedi ve durum daha kotu bi hal almistu benim kendi doktorum fatsada meditech serap hoca ondan Allah razı olsun hemennonu aradık o bize acil ordu da araştırmada Karadeniz’de tek riskli doktoru hakan timurdan acil randevu almış ki o adamdan randevu bulamiyosun doktor arayıp rica etti için kabul etmiş beni apar topar hastaneden çıkardılar yatar vaziyette ordu ya götürdüler o doktor baktı evet çok geç suyun patlayabilir ama sonuçta böylede çok risklisin dedi ve hemen 1 saatte amelyata aldı beni uyandimda dikisi atmıştı bı sıkıntı yok dedi çok şükür Rabbime diyorum ya Rabbimden ümit kesilmez ben çok biliyorum ilaçlarla da ilerleyen sen dua et
Nazzz1310 Ozgerginn canım sürekli yatış tuvalet dışı hiç kalkmiyorum yemeğimi bile yatarak yiyorum bu durumlar tabi çok zor ama napalim Allah inslah kucaklarimiza da almayı nasip eder hayırlısıyla senin nasıl gecio
Tugcedoruk Nazzz1310 allah tamamına erdersin inş ben istanbuldayım ozel devlet hepsi cok gec dıyor Allah yardımcımız olsun
Tugcedoruk Nazzz1310 amin amşn inş ben 8 gun oldu bugun bayagı üzüntüler cektim ama toplamaya calısıyorum kendimi birtek wc gidiyorum bende inş güzel seyler beklıyordur bizi
Ozgerginn Nazzz1310 vallahi iğne ilaç desteği annemde kalıyorum . 2 ay olcak nerdeyse bende kalkamıyorum bazen alt tarafımda ağrı oluyo. Onun dışında iyiymisz ciğer geliştirici iğne yaptılar erken doğum riskine karşı . En sonunda dedim doktoruma biraz yurusemmi diye. Çok az evin içinde dolan dedi Allah yardımcımız olsun.
gulsenimu merhaba ben dun 22 hafta 3 gunluk olarak serklaj oldum, cok sukur iyi gecti doktorunuz eger yapabilir ise yapilmayacak bir islem degil, benim kisaliktan oturu onlem amacli yapildi yani hafta olarak gec degilsiniz..
Nazzz1310 Tugcedoruk bayada olmuş olsa bı sıkıntı şimdiye kadar olurdu iğneler haplar serumlarla durdururlar inslah hayirlisuyla ordan evine çıktığında tuvalet dışı asla kalkma çok dikkat et ben dikişli oldum halde sadece tuvalete kalkiyorum yemeğimi bile yatarak yiyorum canm rabbim senin yardımcın olsun insalh