Merhaba arkadaşlar. Biz 18 haftalık olduk ama hala daha mide bulantılarım geçmiyor. Hiç bir şey yiyemiyorum. Bulantı kesici ilaçlarında faydası olmadı. Ayrıca bugün kan testinde karaciğerimde yağlanma ve kolesterol değerim yüksek çıktı. Gebeliğimin başında da yaptırmıştım kan testi her şey yolundaydı. Hiç bir şey yemediğim halde bu değerler nasıl yüksek çıktı anlamıyorum. Aynı şeyleri yaşayan var mı?