Yaseminkaya 10 gündür bende de var, bacaklarımda sinek ısırığı gibi kızarıklık da var. 39+5'deyim. Doktor alerji olabileceğini söyledi. Havalar da çok sıcak çünkü, isilik gibi duruyor benimki. Hiçbir ilaç vermedi. Soğuk suyla yıkılabiliyorum sadece. 😭 Doktoruna görünmeden hiçbir şey kullanma bence. Hamilesin, kullandığın her ilaç bebeğine de gidecek.