ilk hamileliğimde yaşadım 32-33. haftalarda başlamış dr iyi beslen dedi ama fayda etmedi, 37 ye girer girmez sezeryanla almak istedi kabul etmedik önce çok korktum hergün geleceksin o zaman nst ye dedi, küveze girmesini istemiyorum dedim 2 buçuk kilo yoktu daha girmeyecek merak etme dedi. normal doğum olsun dedim bebeği de seni de yormak istemiyorum dedi. iyiki doktorumu dşnlemişim hep sezeryan oldum hiç küveze girmedi meme mama ne versek aldı hep 😀 korkularım boşa çıktı hastaneden 2200 taburcu olduk şimdi 4 yaşında darısı size inşallah 🙏🏻☺️