Bende sezeryan olicam ilk gebeligim çok korkuyorum ya cnm genellikle pek rastlanan durummmuş öyle duydum sezeryan sonrası yanma sıcaktan ve terlemekten oluyor diye duydum. Cnm pamukla sil sürekli sulanma terleme olmasn doktorunuzla görüşün bir önereceği krem falan vardr belki