Merhaba arkadaşlar isteyerek üçüncü çocuğuma hamile kaldım şuan 7 haftalık daha önce psikolojik tedavi gördüm geçen sene Ağustos ayında tedavim bitmişti ama hamile kaldığım günden beri depresyonun tekrar ortaya çıktı.Panik ayaklarım fazlalaştı,içime sıkıntı giriyor yataklardan kalmadım gelmiyor.Doktoruma gitsem bana şuan ilaç veremez.Bu durumu yaşayan ve ilerleyen zamanlarda geçen varmı acaba