Woman3535 Şeker ölçüm cihazı alarak günlük takip edebilirsiniz ben öyle yapacağım, ilk aşamada günlük takip edip sonradan 2 3 günde bir kontrol ederim, bende tokluk şekerim yüksek çıkınca korktum açıkçası 😔 ben şeker yüklemesi yaptırmadım şekerim de sınırın biraz üstünde maalesef şeker yüklemesi de yapsam kesin 200 ün üstünde çıkardı yani, yürüyüş ve yediklerime dikkat ederek ilerlicem artık inşallah