miracinannesi1 benimde öyleydi 3 gün önce doktorum sancın artarsa gelirsin demişti dün gece öyle tam uyanmıştım 5 dk da bir karnım kasılıyordu bel ağrım oluyordu ama dayanılmıycak gibi değildi normaldi sabaha 6-7 gibi geçti 1-2. Saat uyumuşum sonra uyandım emin değildim ama hafif varla yok arası bel ağrım vardı hala sık sık karnım kasılıyordu iyiydim ama normaldim eşime naz yapmak için mesaj attım hala geçmedi ağrım diye çıktı işten eve geldi hastaneye geldik tabi ben hala normal yaşantımda gibiyim doktor muayne etti 7 cm açılma var hemen yatış yaptır neden erken gelmedin dedi tabi ben şok yatışım yapıldı hemen doğum haneye aldılar suni taktılar 1 saat sonra oğlum kucağımdaydı şükür oda bende gayet iyiyiz 🙏 36+5de 3250gr 49cm doğdu minik oğlum