Amniyon sıvısında biraz fazlalık olduğu ve ailede şeker hastası olanlar olduğu için doktorum şeker yüklemesi istedi. 1.saat ölçümüm 160 çıktı. Önceki günlerde meyveye çok yüklenmiştim, dahiliye doktoru şeker ölçümü yapmamı istedi her gün sabah, öğle, akşam… Açlık 80 lerde, 1 saat sonra tokluk 110-120 arası çıkıyor. Nasıl sizce