Bugün şehir hastanesinde randevum vardi genel kontrol amaçlı. Geçende bir doktor plasentan aşağıda demişti. Sonra rahmi kapatmamis falan dedi. Bu benim aklıma takılınca bugünkü doktora onu söyledim. Doktor sadece plansantaya baktı bebek vs hicbirsey söylemedi ne kalp atışı ne boyu ne görüntü. Kaşlarını karartarak ekrana baktı evet aşağıda falan dedi. Sonra perinatoloji diye bir bolum yazdı kağıda. Plasanta acreata falan yazmış tam anlaşılmıyor. Soru işareti vardı. Hiçbir şekilde iletiism yok daha önce şehir Hastanesi’ne gittiğimde bebeğin görüntüsü veriyordu o da yok. Plasantamin görüntüsünü verdi. Dışarı çıkar çıkmaz telefondan plasanta acreata yi araştırdık eşimle. Plasantanin rahme yapışması ve çıkmaması durumu doğum esnasında plasanta çıkmıyor bebeği sezaryanla alıp anneyi ameliyata alıyorlar ve çok ciddi bir ameliyat kan kaybı baya oluyormuş rahmi alıyorlarmış genelde. Ben bunu okuyunca yol boyu ağladım. Bayılacak gibi oldum.. bebeğim sanki beni duyar gibi kipirdanmaya başladı. Oysaki ben bebeğimden mutlu haberler alma düşüncesiyle oraya gitmiştim kendimi hasta gibi hissettim.
Eşim yolda özel bir doktra gidelim bakalım ne diyecek falan dedi. Neyse özele gittik şansıma o kadar iyi bir doktor geldi ki. Plasantanin çok ciddi bir durumda olmadığını herşeyin normal göründüğünü bu durumla karşılaştıklarını ve 30. Haftada bebeğin büyümesiyle yukarı çıktığını söyledi. Yapışıklık durumu yok dedi. Bebeğimi gösterip beni rahatlattı eşimi içeri çağırdı. Bebeğimizi izledik ben gözyaşları içinde onun kalp sesini dinledim❤️❤️ doktorun önemini birkez daha anladim….