guzellanne Kızlar normalde 11 12 arası çıkıyordu tansiyonum 1 saatten fazladır 13 çıkıyor yüksek mi yani ben emin olamadım 🤦♀️
Yavuzunannesi11 guzellanne sınır canım benımde öyle 14 9 olur sa acıle gel denıldı tuzu tamamen kestım ben
guzellanne Nesossssss anladım canım teşekkür ederim. 12/8 , 11/6 gibi çıkıyordu normalde bugün 13/8 çıkınca endişe ettim 😅
guzellanne evlatkokusu0806 anladım canım iyi o zaman iki gündür takip ediyordum dünde 10/8, 9/6 filan çıkıyordu yani iki gündür baya değişiyor korktum bende
Nesossssss guzellanne hiç sıkıntı yapmayın bazen endişe edincede öyle olabiliyor 👍 çok geçmiş olsun 🤲
evlatkokusu0806 guzellanne niye acaba düşük çıkar ki ben hamile olmadan öncede 9 a 6 10 a 6 çıkardı yine aynı ya Güçsüz hissediyorum hep Valla vitaminlerle alakalı mı acep
guzellanne evlatkokusu0806 bilmiyorum ki randevu da bulamıyorum hastaneden üç hafta oldu gitmeyeli doğumuma da az kaldı kafam çok karışık 🥺
guzellanne Nesossssss inşallah çok teşekkür ederim sağolun stres üzüntü yaptım bugün biraz ondan oldu heralde 😣