Selam hanımlar, 29. haftadayım ve ikizlerime hamileyim. Son zamanlarda kanım bildiğiniz taş gibi oluyor hatta şu anda da öyle 🤷🏻♀️ Erken doğumdan korkuyorum, daha çok küçükler. Erken doğumu engellemek için neler yapılabilir, ya da neleri asla yapmamak lazım, bilgisi tecrübesi olanlar paylaşabilirler mi rica etsem?