Minnosuveannisi 21 haftalık gebeyim de dişimi çektirdim ama diş eti ağrım dinmediği için majezik oral sprey ve majezik Gargara kullanıyorum ikisini de yutmuyorum tükürüyorum ardından ağzımı suyla çalkalıyorum sizce bebeğe bi zararı olur mu?
aren6161 Minnosuveannisi zarari olsa doktor yazmazdii donucta gebe oldugunu bliodu cekerken🤔 die dusunuyorum
Gudigudi Minnosuveannisi benim agzimda kucul aftlar oluyo ya beyaz yara. Onlardan cikti. Kenacort diye bi merhem var ondan sureyim mi dedim doktorum yok dedi. Majezik kuvvetli bir ilac mutlaka doktoruna sor ve bir daha kullanma canim danismadan.
deletedmom734 Minnosuveannisi hiçbir zararı olmaz canım merak etme içini rahat tut sen o güvendw Allahın izni ile
Minnosuveannisi aren6161 doktor yazmadı evde vardı kılanıyım mi dedim gerekirse kullan dedi gargarayı bilmiyo ama ağrı kesici oral spreyi söyledim sadece
Busrasahin7714 Minnosuveannisi ilac icermeyen agiz bakim sularinin bile hamilelikte kullanilmamasi gerektigini duymustum ne kadar direk yutulmasa da tukuruk veya yenilen icelen seylerle mideye gidiyor sen bence yine de doktoruna sor kullanmadan
aren6161 Minnosuveannisi ozmn gargarayi kullanma kullanimmi dedigini kullan sadece doktor onayi olmayan hc bsey kullanmamalisin bence