Tecrübeli anneler sabahtan beri bel ağrım var sıcak suyla duş yaptım hala geçmedi sırtıma yayıldı ağrısı dayanamayacağım kadar değil ama bu ağrı devam ederse uyuyabileceğimi sanmıyorum ara ara gündüz kasıklarıma da vuruyordu duştan sonra kasıklarımda çok hissetmedim bebeğim sertleşiyor ama son zamanlarda zaten sertleşiyordu kasılma olup olmadığını anlamıyorum bu doğum belirtisi mi ? Sancı gelmesini bekleyim mi yoksa bi acile gideyim mi ?