38+3um bugün kontrol um vardı,ve çatı muanesi yapıldı 2 cm açıklık dedi nst yi pek geçerli bulmayıp tekrar nst istedi 1 buçuk saat sonra nst sonucunu doktora gösterince gene çatı muanesi yaptı kanamam olmuştu, 3 saat sonrası tekrar nst istedi bebek hareketleri yavaştı onu takip icn galiba, aksam kinde gayet iyiydi hareketler ama sancim doğum icn yeterli değilmiş tekrar alttan muane etti değişme olmayınca eve gönderdi pazartesi ye kadar bisi olmazsa pazartesi gidicem ,bakalim sancılarım var gibi kasılma tarzında👍 inşallah pazartesi ye kadar açılmam artar bu şekilde 2 cm açıklık ile kac gün kaldınız yaşayan arkadaşlar var mı bu tarz bi durum?