ebru_d_ Benim şeker yüklemesi çok iyi çıktı,kandan bakılan açlık tokluk şekeride iyi sorun yok..Ama bebişim kilolu diye doktor şeker cihazı aldırdı dediğiniz gibi yemekten 1 saat sonra 140′tan fazla çıkmasın dedi..Takip ediyorum bende,düzgün şeyler yediğim zaman 140′tan az çıkıyo ama işte beyaz ekmek, karpuz,tatlı şeyler falan işin içine girince fazla çıkabiliyo..😏😏 Bende karpuza dayanamıyorum