Bildiklerim ve tecrübelerime dayanarak ben de bişeyler yazmak istedim umarım yararlı olur. 🤗 Ben de pko var. Ultrasonda inci gibi dizilmiş kistler oluyor yumurta etrafında. Belirtileri ise bel çevresinde yağlanma, büyük göğüsler, yüz çevresi dahil vücutta tüylenme, insülin direnci yüksekliği, adet düzensizliği vb. Şikayetler varsa ultrasonda incilerin gözüküyorsa bir de üstüne hormon testin bozuk çıkıyorsa geçmiş olsun polikistik over teşhisi kondu demektir bu 😅 senin hormonların da temizmiş, ultrasonda da görünmemiş bir şey. İçini rahat tut her düzensizlik bu hastalığın belirtisi değil. Başka nedenler olabilir. Belki de streslisindir akışına bırak