Mom526 ya aynı acı bende de oldu bugün resmen yürüyemedim 12yaşında oğlum var o yardım etti yürüdükçe açıldım. Çoktandır doğru düzgün iş yaptığım yok evde,bugün bir süpürge tuttum sağı solu sildim artık yoruldum mu ne ? Dinlenmek için biraz oturmuştum kanepeden kalkamadım. Belim mi kalçalarım mı ? İnsan anlayamıyor ama tam o bel kalça arası bir yer komple battı ne oturabildim ne yürüyebildim,oğlum yürüyüş yaptırdı da öyle öyle açıldım. Belimin kalçamın ağrısından tuvalete oturamıyorum. Alaturka bizimki, zaten alafrangayı hiç sevmem. Demem o ki neden oldu anlamadım. Hala da var o Batma hissi kuyruk sokumu bel arasında 😣