Makaron Powergirls İnşallah gerek kalmadan olur bebeginiz bu dönemde moral de cok önemli olumsuz düşünmeyin Allah yardımcınız olsun 🙏🤲
Hilalmsluu Powergirls içini ferah tut ve olucak veya olmayacak psikolojisine sakın girme rahat ol Rabbim en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰
Sureyya1 Powergirls benim iki sene olcak soyledim yok senin yumurtalarin gelisip catliyor gerek yok dedi ya yazmadi
Minik_mucizem2 Ayse27a Powergirls @Semiha_ hâlâ adet olmadım üç gün gecikti bugün yarın 4ncu gün oluyor . Tüm belirtilerim de var asla gecikme olmazdı bende . Demin test yaptım silik çizgi bile çıkmadı. Bide sabah ilk idrarla Deniycem insaAllah yarın
Powergirls Minik_mucizem2 Canim gebelik testiyle hiç uğraşma kan tahliline baktir yakın sağlık ocağında 😊
Minik_mucizem2 Sureyya1 genelde hic gecikmez adet günüm en fazla bir gün olur diğer güne olurum . Demin yaptım çok erken oldu hic saate bakmadım keşke sabah yapsaydım
Minik_mucizem2 Powergirls sinirlerim bozuldu gerçekten. Bide sabah 6 , 7 şandım meğerse 4 te yapmisim. Bugün 4.ncu günüm gecikmenin acaba kan testi alırlar mi