Sureyya1 1 senedir deniyoruz bebeğimiz olmuyor dedim doktor direk klomen ile ovitrelle catlatman iğnesi verdi sorun olmasa bile doktorlar yazıyor genellikle çevremdeki arkadaşlarımada yazdılar bence başka doktora git bende polip var bide ondan da hemen tedaviye başladık bazi doktorlar bisey anlamiyor baştan saviyor canim 😊