Merhaba arkadaşlar 12 haftalık ikiz gebeyim tek yumurta ikizleri bebeğimin birinde bedeninin her yerinde ödem olusumu var daha önce böyle bişey yaşayan var mı tecrübelerini benimle payşasırsanız derdime derman olmuş kadar mutlu olurum nasıl bir tedavisi falan var çok korkuyorum🥺😭