haydibakalim Merhaba 15 gün önce sezaryen doğum yaptım kan sulandırıcı iğne yapıyorduk dün bitti Doğum sonrası kanamam 4-5 gün az az oldu bugün 15.gün bi pete yakın kanama oldu normal midir nedendir bilen yazabilir mi
Feyza-nur haydibakalim bende normal dogum yaptım 17 gün oldu doktorum 40 gün az da olsa kanaman olması çok normal demişti sezaryen da aynı mantıkdır diye düşünüyorum
22anne33 haydibakalim kanaması çok iyi , bazen sezeryan dikişlerinde kan birikiyor kanama olmuyor ama senin olmuş şükür. Rahim kendini toparlamaya başlamış kanaman o yüzden korkma , tabi doktoruna da danış ☺️