Hanımlar merhaba, ben sezaryen doğum yaptım ve 3 gün sütüm gelmedi. Hastaneden çıkmadan sipariş verdim 2 güne geldi. Hemen sağdım ve sütüm gitgide arttı. Ben açıkçası memnun kaldım. Bebeğim emmeye alıştığı için şuan sağmıyorum ama kullandığım süreçte çok işime yaradı