Merhaba anneler.Kızımın dün 39lara kadar yüksek ateşi vardı yaşı 3.5.Buğün hastaneye götürdük bogazları kıpkırmızı sivilce gibiydi doktor direkt el ayak hastalıgı dedi,elinde ayağındada var sivilce tarzı şeylerden.Başına gelen var mı çok korkuyorum internette beni korkuttu nasıl atlattınız neler yaptınız?tedaviside yokmuş ilaç da vermedi vitamin desteği sadece.Ben 36haftalık hamileyim bana bulaşır mı bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi?