ozlemksu Deryaerbil kullandım enfeksiyon için. O bitincede vagiflora fitili verdi doktor. Florayo bozmasın dengelesin diye
Seldamm Deryaerbil hem vajinal hemde idrar yolu enfeksiyonum var ben bundan once iki kes dahq kullandim ama nedendir bilinmes hic gecmuyo
Mehtap23 Bende mantar var diye verdi bir kutu kullandım ikinci kez verdi ondan iki tane kullandım galiba hepsini kullanıcam🤔 ağrım kaşıntım yok ama muayenede mantarın var dedi🤷♀️🤔
Mehtap23 Deryaerbil oluyor hemde bayağı çok bazen beyaz çoğu zaman sarı akıntı😕 zaten ben şuan ondan anlıyorum . Yoksa ağzı sızı kaşıntı yok🤔
22anne33 34 haftalık gebeyim yeşil akıntım vardı bana da verdi düzenli kullandım bir sorun olmadı çok şükür enfeksiyonda geçti şükür ,🤗
Nevbahar544 Donaxyl fitil prospektüste günde 1 kez deniyor ama doktor 2 kez kullan yazmış..günde 2 kez kullanan var mı bu fitili