Senamasal ben gittim canım 23 agustos klomen başladım 5 gün kullandım 27 agustos bitti 30ağustos ilişki dedi doktorum 31 kontrole gittim yumurtalıkların çok iyi dedi 31 Ağustos gecesi 12 de çatlatma iğnesi vuruldum. Dün öğlen 12 de yumurtam çatladı 36. Saatti baya ağrım oldu benim 2 3 4 Eylül öğlen 12 de değerlendirin dedi doktorum ama dün öğlen bide akşam yani yumurtam çatladıktan sonra oldu bugun ve yarın eşim yok maalesef 1 günlük değerlendirmeyle nasip olacakmış bakalım hayırlısı neyse o olsun ne diyim