Selam kızlar 35+1 den sesleniyorum. doğum çantası hazırladım eksik bişey varsa söyler misiniz siz neler yaptınız hazırladınız mı.? Ben çantaya koyduklarımı yazıyorum hemen
Anne için :
2 adet elbise
2 adet düğmeli pijama
İç çamaşırı atlet
Havlu
Depend orkid
Kişisel ihtiyaçlar..
Terlik
Üşürsem diye hırka çorap
Göğüs pompası
Göğüs ucu kremi
Humana çay
BEBEK İÇİN:
3 takım hastane çıkışı
Yedek zıbın, 1 adet tulum
ağız mendili,
20 adwt bebek bezi, ıslak mendil, biberon emzik, mama, 2 adet Müslin 2 adet battaniye (ince)
Puset
Emzirme yastığı
Pişik kremi