Merhaba arkadaşlar. Buna benzer bir durum yaşayan varsa yorum yapabilir mi. Daha önce gittiğim hastane sorumsuzluğu yüzünden ikili testi kaçırdım. Hastane değiştirdim. Oradaki doktorum 3 lü test önerdi açıkçası pek bu testlere yanaşmıyordum. İlk deneyim vs Derken eşimle yaptıralım olur da bir sıkıntı varsa hazırlıklı olalım dedi. Neyse bugün 3 lü teste değerim üstüne bir tık çıkmışım bu hastanede değerin sınırı 1;270. Trisomy 21 1;271 çıktı benim. Ne kadar risksiz yazsa da doktorum periantolojiye yönlendirdi o değerlendirme yapsın diye. Gittiğimde bana doktor dili konuştu o kadar kafam karıştı ki. Bana 3 tane test yapma seçeneği verdi ama zaten Allahın izniyle ne olursa olsun aldırma taraftarı olmadığım için test yapmak istemiyorum anne karnında sıvı alımı vs. Buna gerçekten yaşayan var mı ve 271 çok mu riskli eşimin de aklında kaldı ne yapacağımızı bilemedik. Güzel yorum ve yardım görüşleriniz bekliyorum 😊