Bugun benim dw bogazım yanıyor burnum akıyor. Pastil aldık. Bi kere parol ictim. Sıkma portakala corbaya dadandım. Yapabilecek baska biseyimiz yok ama agır gecirirseniz doktorunuza danısın muhakkak. Benim de 4 gün var doguma düzelmem lazım. Önerisi olan olursa bekliyorum :)