33 haftalik hamileyim 2 gun once kremsi sulu akinti ve agri sikayetiyle acile gittim bebegim 30.haftada bas asagi dönmüştü acile gittigimde ise doktor 2 tane sorunun var dedi endiseli bi sekilde bakti ultrasonda plasentanin asagida oldugunu bebeg8n yan dondugunu soyledi acil polikinlige git dedi bende polikinlikten randevu alamadigim için ertesi gun sehir hastanesine gittim ultrasona bakarken bu doktorda endiseliydi hareketleri azdi agrilarim vardi benimle ilgilenmedi bile göbek deligim zaten ici yaniyor ve cok aciyor oraya bastira bastira bakti mal gibi canimi cok yakti kanamam felan yok boyle biseyi kim koyduysa ona aldir sezeryNla cocugu dedi ve beni eve gonderdi cok sinirlendim bu nasil bi doktorsa internetten arastirdigimda sakincali bir durum oldugu soyleniyor bu durumu yasayan arkadaslarim var mi napmam lazim agrilarim cok fazla mide bulantisi bas donmesi yasiyorum