EsraBu evet pahalı ama tek seferlik alıyorsunuz başta bana da pahalı geldiği için almadım ama temassız aldık 300 TL onun öncesinde kolalti olanlardan aldık 30 40 TL gibi hadi onlarda toplam 100 de 400 oldu e şimdi temassızı yanlış ölçüyor diye değişmem lazım onun gibi almaya kalksam sadece ateş olcere 700 800 harcamis olacağım tek seferde indirim kollayıp 500 600 vermek daha mantıklı en önemlisi çocuk hasta olduğunda ne yapacağını şaşırmıyorsun ateşinin kaç olduğunu biliyorsun açıkçası ben öyle dusundugume pişmanım keşke 3 5 e bakmayıp alsaydık dedik