Bebegimicin1 1tuba son 36 haftalıghaftalıgım son 28 sancılarım var ve 2 cm de açıklığım eylül sonu ekim başı beklerken eylülde olucak galiba
Mapiamapia 1tuba evet normal.bekliyoruz inşallah 4 cm acikligim var ara ara sanci ve bel ağrısı da yaşıyorum dün de nişanım geldi ama bekliyoruz hala samcilarimin yada suyunun gelmesini