sche kızlar doğuma çok az kaldı ama babasıyla iki isim arasında karar veremiyoruz🤔 güzel kızımızın ismi için sizce hangisi? 🌸 Reyyan mı 🌸 Zeynep Sare mi cevaplarınızı bekliyorum 🙈
eminergunn sche kesinlikle zeynep sare bende onu koyucaktım şimdi de zeynep ipek de karar verdim Bakalım☺️☺️
sche ayy çoğunuz zeynep demişsiniz :) çok teşekkür ederim herkese fikirleriniz için kızlar biraz daha içime sindi :)
sche zeynep ismini sevmeyen hiç kimse duymadım hakikaten herkesçe güzrl ve her zamanın ismi kesinlikle