Nidaaa28 Kızlaar 13 haftalığım bugun ufak ufak bebegın hareketlerını hissetmeye basladım sanki. Pıt pıt attı bi keresınde. Bi keresınde de ufacık bi darbe gıbıydı. Bebek mı yoksa daha erken mı hateketlerini hissetmek için??
Sermec27 Nidaaa28 cok erken özellikle ilk gebelikse ilk oğlumda 17+4 lerde hissetmiştim ikinci oğlumda 16 da cok minik hissetmiştim ilk gebelikte bile en erken 16. Hafta ilk harekekt için ya nabzınız o atan sey ya da bağırsak hareketi 🥰
Mavi34 Nidaaa28 bebek olma ihtimali baya düşük o hafta için en erken 15 16 larda oda belirgin hareket değilde elin karnında dinlerken balık kayması gibi yada hazmı acaba diyeceğin belirsiz hareketlerle basliyor
Nesossssss Nidaaa28 ben 17. Haftada pıt pıt bişeyler hissetmiştim ama gaz sanmıştım🙈 20. Haftada iyice belirginleşiyor 🥰
Mltm88 Nidaaa28 Benim 3.gebeliğim 17.haftamda hissetmeye başlamama rağmen doktor daha erken dedi.Ama ben emindim tabi😊😊
Sermec27 Nidaaa28 aynen özellikle zayıfsanız 17 lerde hissedebilirsnz ben iki oğlumda da 46 kıloyla hamile kaldım 🥰
Elfvli Nidaaa28 henüz çok erken. Mümkün değil gibi. 3 gebeligim 16. Hafta da olduğum halde henüz hissetmiyorum 😁
Bebekbaylar Nidaaa28 ben 2.3. Gebelikte 13 de hissettim ilkinde 18 de hissettim kiii 40 kiloyla hamile kalmama ragmen hissedemedim yani ilkinde o yuzden çok da seyyapma orda zaten eninde sonunda hissedeceksin:)
Nesossssss Nidaaa28 hahaha düşünsene içerde bebeğe kafa tutuyorlar sen yokken biz vardık akıllı ol diye😂😂😂
Caglarmm Nidaaa28 benim bi tanıdığım 14 haftada kızını hissettiğini söyledi bende inanamadım ama oluyo galiba
Nidaaa28 Caglarmm iç karnım mı dar acaba diye dusunuyorum bende kuzum. Karnım falan baya cıktı cunku. Hiç oyle olmadı bu zamana kadar cunku.